Ikea

Va ett tag sen jag uppdatera här, så jag får ta o skriva lite idag=)

Vad har hänt då...?

Vi va hos sisM o lördags o fira barnens kusin I som fyllde 12 år...
Va inom mamma o pappa med en runda o träffa sisS o bebisen=)

Idag har jag varit på Ikea med E. Det va riktigt trevligt=) Nästa gång får vi ta Ullared=))
Köpte lite ljus o små tallrikar i plast o glas i plast.

Har även hämtat korten idag på V och på oss allihopa=) Så fint blev det=)


Victor

Familjen=)


Filippa gunga för första gången igår=)

Till helgen så ska vi till sisM igen på påskmiddag.Undra vad det då bjuds på;)

Imorgon ska jag ta mig en långrunda, sen på eftermiddagen ska jag till k-hamn o vaccinera mina katter, sen tordag till Vet igen men då med Chili.. Sen så e det nog inget annat.. Kankse en runda till simhallen me på torsdag..

Nehe nu ska jag kolla vidare här..
Ha en trevlig kväll mina vänner..
Puss puss♥


Kommentarer
Postat av: sis S

så fina kort :D

2009-04-07 @ 23:03:13
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisM

Jättefina kort ju!!

Vilket IKEA var ni på? I Älmhult eller??

Det blir en överraskning vad det bjuds på på söndag. hihi

2009-04-08 @ 10:56:51
URL: http://www.familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0