Längesen sen sist...

Ja det va ett tag sen man skrev här...
Precis när man sätter sig här så har man allt i huvudet man ska skriva.
Sen så bara försvinne det så fort man har loggat in=/

Får väl se hur det blir...

Vi har varit hos sisM på påskmiddag, Mycket trevligt=)
Har varit hos mamma o pappa en runda o träffat sisS och bebis=)

Har varit ute mycket i det fina vädret o fixat ett fotbolls mål till V och satt upp hans studsmatta. Så nu har han att göra ute=)
Ska försöka hitta ett skyddsnät till studsmattan bara..

Vi har fått vårt badkar=)
  

Kommer lite bilder...











Lite bilder på mina kära barn=)

Nu vill min hund komma in...Han har varit ute för länge nu=(..

Bye bye..♥


Kommentarer
Postat av: SisM

Jag har utan tvekan världens goaste syskonbarn!! Åh vad jag älskar dom!!! Längtar till 1 maj!! :)

2009-04-21 @ 20:21:14
URL: http://www.familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0