1 år idag!!!

Ja idag fyller vår lilla Filippa 1 år =)
Var har denna tiden tagit vägen kan man undra...

Idag har vi haft barnkalas här hemma=)
Det gick smärt fritt=)
Kom en massa kompisar till min lilla höna=)
Tack för allt säger Filippa=)  ♥

Kommer lite bilder idag me=)

Alla mina paket=) Storebror får hjälpa till att öppna dom=)

Kul med paket=)

  Måste testa att leka med sakerna me ju=)


Mina kompisar har kommit=) Kul att leka med dom=)

 


Mina paket jag fick =)




                                     Dagens tårta=)



Tack Olivia, Julia, David, Mick, Albin, Nellie, Felicia, Denise och Filip för alla fina paket =)

På onsdag ska vi på kalas hos Julia=) Kul ska det bli=)

Imorgon ska Chili till vetrinären o få en spruta som alla år=)

Sen får jag se vad som händer resten av dagen=)

På onsdag ska Filippa in o vägas o mätas o ha den hemska sprutan=/

Jaha nehe nu ska jag kolla lite film med min kära♥

Trevlig kväll mina goda vänner o tack för en lyckad dag=)
                                         ♥♥♥





Kommentarer
Postat av: sis s

Oj oj vilken dag! :) Och va fina paket :)

(längtar tills vincent blir 1 :p)

Stort Grattis till sessan! ♥♥♥

2009-08-25 @ 08:24:15
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0