Ett tag sen...

Då va det några dagar sedan sen sist... Vad har hänt då...?
Har varit o vägt F o prata med bvc sköterskan ang F små "anfall" hon har haft.. Att jag har kontaktat barnmottagningen o att jag sak komma in nästa gång det händer..
Peppar peppar så har det inte hänt någont på snart 3 månader...
Berättade även om Mella=( Hon skulle prata med en barnläkare för hon förstår jo min oro för F...

Jaha annars då..?
Har såklart träffat min goa vän Paulina =) Vi körde upp till jobbet i torsdags o hälsa på en runda.. Se vidare till bromölla o shoppa lite=)

Igår va vi nere hos sis S en runda o träffade alla utom sis A.. Va trevligt o go mat fick vi me=) Tack tack..
Tårtan va me jätte god Camilla=)

Idag har det inte hänt för mycket.. H är iväg på fotboll o väntas komma hem om någon timme typ..
Så jag har varit hemma med mina kära barn själv i eftermiddag=) O det har gått jätte bra.. V har varit så lugn o snäll..
Jag bakade en äppelpaj till honom som han har tjatat om i flera dagar nu=)

Sen gick vi ut o hoppade lite o F fick gunga=)
Sen så hitta jag ett plommon träd här bak =0  Det visste jag inte att vi hade.. Så det måste jag visa för H imorgon=)

Imorgon e det dax för k-hamn igen..

Hihi nu e det snart bara 1 vecka tills Ullared=)) hihi

Måste även köra in till service center imorogn o be dom kolla min j*vla bil...

Vi lånar Olas bil till Ullared så kan vi handla destå mer =)) Nej skoja bara..Men bilen ska fick jag låna iaf=)

Nehe om jag kanske skulle göra något...
Kolla vidare här iaf o så där...

Puss puss ♥




Kommentarer
Postat av: sis s

Tack själva för igår ♥

Jag ska prata med doktorn om Vincents kräkningar, tror han har kräkt en sisådär 20-30 ggr bara idag! Sjukt, kan ju inte vara bra.

2009-08-30 @ 21:24:18
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0