Första kalaset...

                                         Är avklarat nu=)
Födelsedagståget=)

Har varit en jätte bra dag med trevligt sällskap=) Mina kära syskon förutom 1 av dom..Henne träffar vi den 5 tror jag=) Måste fundera över den dagen lite...Så jag återkommer med hur det blir...

Iaf så har det varit en jätte bra dag för Filippa idag..
Hon åt tårta o öppna packet =)

Tårtan=)

Ska försöka blåsa ut ljuset, men storebror får hjälpa till=)

Gott med tårta=)

Victor fick en matta av moster Annica=)

Min 30 års present från mina älskade syskon=)) Tusen tack den va super fin.♥

Filippas presenter idag från moster A, moster S, morbror D och gammelmormor Olly=)Tack tack=)


Och ett fint fårskinn fick hon me visst=) Tack tack=)

Och nu sover dom så gott båda 2=) Va längesen V somnade så här tidigt=)
Här sover lilla F med sin nya nalle hon oxå fick=) ♥
Här sover den stora killen=) ♥




Titta här vad min stora kille har gjort då=)

Han ville oxå ha när lillasyster hade ju=)

Nehe nu ska jag kolla film...
Trevlig kväll mina vänner o tack för allt idag=) ♥


Kommentarer
Postat av: Sis S

Tack själv för god mat och god tårta :)

Ta gärna med Puppyn när ni hälsar på så kan Vincent trycka lite :p

2009-08-23 @ 12:08:15
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisA

Tack för i lördags! Men på bilden fattas ju Fiffi, dockan hon fick av oss:P

kramkram

2009-08-24 @ 08:45:18
Postat av: SisA

ok, kollade inte noga....;)) Såg den nu i sängen.

2009-08-24 @ 08:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0