Hmmm...

Jaha vad har jag att skriva idag då....?
Har inte hänt alls för mycket idag..
Har varit i näsum med Chili som skulle ha sig en spruta idag..Gick jätte bra..

Har tömt F byrå lådor från allt jag hade där o laggt i dom korgarna jag fick av sisS.. Hade tänkt börja lägga F kläder här upp istället på hennes rum i hennes byrålåda..
Får se hur det blir med det...

Ikväll e H o V på cirkus inne i sölvesborg=) Hoppas dom får det roligt=) ♥

Jag hade tänkt ställa mig o strycka all min tvätt=/ Mindre roligt...

Imorgon ska det bli kalas igen=) Hemma hos Diana=) Kul...
Men först ska det vägas o mätas + spruta (e det tänk men får se hon e ju förkyld)  på bvc..Spännande...

Jag har beställ jätte fina mösser till mina barn=)

Kommer en bild på F.. Har inte fått bild på V ännu=)

paulina det gick att sy i snöre =) kanon..

Visst e dom jätte fina?
Jag har beställt en turcos till V med en ödla på=)Hoppas att dom kommer denna veckan=)

Jag hade tänk åka in till stan på fredag i fixa min fina klocka jag fick=) Vill ju börja använda den=)

Nehe nu kallar Chili på mig=) Nu vill han in o ha lite mat..

Puss puss  ♥

 


Kommentarer
Postat av: sis s

vilka fina mössor! Måste jag ju beställa till vincent :)

2009-08-25 @ 22:36:46
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0