Idag..

Idag har jag haft besök av Paulina o Olivia=) Alltid lika kul när vi träffas..
Det får vi inte sluta med när du flyttar o jag börjar jobba=/

Lägger upp lite bilder på barnen=)
Hihi roligt


Här kör Olivia Filippa=)

Imorgon ska jag gå på en

Lat & Lycklig dag på Björkängsgårdens Spa.
Presentkortet jag fick av min älskade sambo.
fast det va menat till en
"Björkets Lyx Weekend"
Men jag gillar ju inte att sova där själv precis, så jag delar upp det o tar o gör lite nu o
sen kan jag gå på massag o ansiktsbehandling igen om några veckor=)
Det jag sak göra imorgon är....

Ljus- & Färgterapi Energy Island
Bodyscrub

Acne special
Massage  inkl fotinpackning
Vaxning -Hela ben
Juice och fruktfat
Frottéskor att behålla
Lån av frottérock


Så det ska bli så skönt=)

Sen imorgon kväll ska Victor på maskerads kalas o på lördag ska vi till Albin på kalas..
Det e många kalas denna månaden=)

Nu har jag o Henke bestämmt att han o jag åker till Ullared tillsammans=))
Så den 7 september åker vi dit...Jippi=)

Nej om man kanske skulle slänga sig i duschen en sväng sen kolla tv..

*TaTa*♥

Kommentarer
Postat av: Sis s

Så söta dom e :)



Ha nu en riktigt mysig dag :) <3

2009-08-13 @ 21:45:26
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisM

Ursäkta mig men varför har ungen en napp i munnen när hon leker???? Jag vet, det är inte din unge, men om det hade varit det hade frågan varit densamma.

Annars var dom väldigt söta ihop. =)



Spabesöket låter riktigt härligt!! Njut ordentligt.

Kramis

2009-08-14 @ 09:47:03
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0