K-stad

Japp idag har jag o F varit i den stora staden=) Jag inhandla lite jackor till barnen..
Och lite annat smått o gott=)
Sen bar det av till Bromölla till Markislaget o köpte födelsedagspresent till F o till Julia som fyllde år i söndags=)

Sen körde jag så klart ner till min goa vän Paulina =)

Och nu badar barnen=)

Lägger upp lite bilder=)

Detta fick Victor idag=)

Deras jackor. Victor får följa med nästa gång o välja en till..

Tuffa leggins  till F

Och denna till mig själv=)

Nej nu ska jag plocka upp F ur badet..
Trevlig kväll..

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Linda & Roger

Hej, shopping på hög nivå. Mella hälsar och tackar för den söta ballerina nallen...

2009-08-20 @ 20:14:00
URL: http://mellakaramell.wordpress.com
Postat av: sis s

Oj oj, vilken shopping :) Snyggt!

2009-08-20 @ 20:45:24
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisA

Ojdå, här snålar vi inte;) P&P´s jackor e faktiskt jättebra - synd att Olivia e för stor för dem....

Ses i morron. Då ska Victor få sin matta. Hoppas han blir glad=)

kramkram

2009-08-21 @ 08:44:06
Postat av: Anonym

Så fint, ja nu e det tid att köpa jackor...

2009-08-22 @ 20:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0