kalas nr 2..

Är avklarat..Skönt!!!!
Idag har jag inte alls mått bra så att ha kalas kändes bara så jobbigt..Men det gick=)

Hoppas det känns bättre imorgon=)

Idag har hon fått kläder o pengar... Så får se om vi kan hitta något roligt till henne i Ullared=)

Imorgon kommer hennes kompisar hit på kalas=) Spännande..Sen e det slut på kalas tills nästa gång;)

Tror vi ska hoppa H kalas den 5 sep med tanke på att han ska på fotboll..Men vill hans sida komma e dom välkommna. Men min sida firar honom på lördag hos sisS=)

Jaha lägger upp lite bilder frå idag då..

Blir stora tjejen imorgon=) ♥

Dagens tårta=)

  Nu badar dom innan sägen=) ♥

Vår fina Vovve får me vara med på bild=)

Nehe nu ska jag plocka upp mina trötta barn från badet o se vad F vill ha i kväll o äta innan hon ska sova..Hon vill inte äta välling mer.Förstår inte det..Men men..

Puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0