Party..

Ja ska på tupperware party snart...=)
Får s eom man hittar något där..

Tänkte lägga in lite bilder... Lite på vad jag fick när jag fyllde år o lite annat..

Från mina barn=)  Från min älskade sambo

Från min goa vän Paulina=)

Från min kära vän Madde=)

jag o Filippa cykla ner till Paulina o Olivia en dag förra veckan=)

Bästa kompisarna fikar ute i det fina vädret=)

Filippa har fått sig ett eget slott ;)

Hade kalas här i lördags när sisM kom upp med familj o mormor o då fick jag ju försöka mig på att göra en tårta för första gången...

Den blev riktigt god=) Ska jag göra om snart igen=)

Nehe om jag kanske skulle sätta mig i bilen o köra till Elline

Kommentarer
Postat av: Anonym

O himla go var den med den där tårtan =)

2009-08-11 @ 19:41:20
Postat av: Camilla

Riktigt fin =) Den lyckades du bra med!!

2009-08-11 @ 20:34:19
URL: http://psychosot.blogg.se/
Postat av: sis s

♥ gullig du e ♥

2009-08-11 @ 22:01:20
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0