Söndag..

Jaha vad har hänt idag då.....?
Inte mycket.. Bara varit hemma, förutom att jag har varit o handlat lite mat..
Gjorde en jätte god middag idag me=)
 
Chiliconcarne med tortilla o gräddfil.
Det blev riktigt gott..
Brukar annars köpa färdiga påsar till det men idag så gjorde jag eget efter recept=)
Jag börjar bli duktig jag på detta hihi=)

Hade tänkt försöka mig på att göra kalops nu iveckan me, så vi får väl se hur det går..

Jaha vad händer i veckan då...
Till k-hamn imorgon iaf.
Sen funderar jag på att köra till k-stad på tisdag..Tänkte kolla på polaren & pyret efter jackor till barnen.. Sen behöver jag nya blöjpåsar me...
Se om Paulina har lust att följa med=)

Nej nu ska jag ta o äta mig lite glass=)
MMM gott=)

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: sis S

Va duktig du e :)



Skulle du inte köpa jackor i ullared?? :/



Kalops e enkelt men de tar TID så börja i tid ;)



pussåkram

2009-08-16 @ 21:41:40
URL: http://mrsdarlibg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0