Träffat...

Ja idag har jag o F varit inne hos Diana o träffat henne o Dessan o barnen=) Va trevligt..
va längesen man träffa dom så..

Sen körde jag ner till Paulina en runda=) Henne måste jag träffa nästan varje dag;)

Sen har jag gjort en sak till idag=))

Min lillahöna har fått hål i öronen=)
Hon va jätte duktig o sa nästan ingenting. Hon va mest arg över att jag fick hålla henne så hårt bara..
Hon e så Fiiiiin!!!! =)

Nu badar dom båda två här=) F e så trött så hon ska i säng snart...

Dom älskar att bada båda två=)

Imorgon kommer Paulina o Olivia=) Sen på torsdag blir det nog k-stad o markisen för att köpa födelsedags present till Filippa=) Får bli något till V me så han inte blir sur..

Nehe nu ska jag ta o tvätta av barnen sen i säng med dom..

Trevlig kväll mina vänner..


Kommentarer
Postat av: SisA

Sötisar!

2009-08-21 @ 08:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0