Vår dag idag..

Har varit så här=)

Äter frukost tillsammans med mamma=)


Dax att borsta tänderna=)

Leka lite o kolla tv=) medans mamma dammsugar

Min lunch=) medans Filippa sover

Min kompis kom o skulle leka lite, men vi behövde äta lite mat först=)

  Nu har vi lekt en massa så nu va det dax för mellanmål=)

Syskon mys =) Nu har Victor me kommit hem..

Och nu ligger min lilla tjej o sover för natten=) ♥

Och här e min stora kille redo för nattens sömn =) ♥

Älskar er så mina härliga barn....

Imorgon ska jag o F till k-stad o köpa vars en fleccjacka till henne o storebror...
Sen ska vi till markis o köpa födelsedags present till F o Julia tänkte jag.. Ska träffa Paulina där me=)
KUL ska det bli=)

Nehe om jag skulle hoppa in i duschen sen blir det filmtime =)

*TaTa*♥

Kommentarer
Postat av: sis s

Mysig dag :)



Ses på lördag!

2009-08-19 @ 20:13:52
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0