Alla hjärtans dag

Idag e det alla hjärtans dag=)
                                                         


H fick jätte fina saker av mig o barnen=)
Jag fick jätte fina blommor av H och sen kommer min andra sen..Och jag vet ju redan vad det e =) men kul iaf..


Ja snart e det dax för soffan och kolla tv=) Får se hur det är idag.Vad det är för låtar o så där..Spännande=)

Idag har vi varit ute i snön och åkt pulka=) Har ju varit kanon väder..
Man blir barn på nytt när man e ute i snön  hihi=)

                                                
                                                  


Jag o V åkte ihop=) det va riktigt roligt=) Det jobbigaste va att gå upp för backen varje gång=/ Men bra träning ju=)

Imorgon kommer A och J med barn.Då ska vi laga mat tillsammans o ha trevligt=) Kul.. har saknat dom..
Chili kommer bli glad när han träffar J tror jag=)) Du e bästa kompisar=))

Nehe nu ropar soffan på mig..

Bye bye...♥

Nu är sisA i Ungern....Hoppas ni får en trevlig semester...Puss



Kommentarer
Postat av: Syster M

Jag fick ett efterlängtat Tomas Sabo armband med en berlock i present. Av käre maken. Av barnen fick jag ett sött litet silverhänge till ett halsband. Maken fick ett halsband av mig och lite choklad och en nalle av barnen. :)

2009-02-15 @ 12:59:19
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: Sis A

osså fick Syster M m familj även en bukett tulpaner av oss...men det har hon glömt nämna ser jag...kanske inte var lika kul:P

2009-02-23 @ 14:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0