Andys lekland..

Ja idag har vi varit på Andys med V och kusin F. va trevligt..
Hämtade ju hit Kusin F igår som ska vara här tills imorgon. Har gått jätte bra, fast dom två tjapar lite ibland...

Igår va jag uppe en snabb runda hos E och lämnade D födelsedags present. Sorry att jag inte kunde stanna längre o äta=(
Får träffas snart igen vännen...

Annars så har det varit lugnt här hemma..
Imorgon bär det av till sösdala igen, sen på måndag e det k-hamn, tisdag simmet, onsdag frissan, torsdag träna, fredag lämna bilen, lördag kalas i Benarp..

Så här ser ni vänner vad jag ska göra i veckan. E när ska vi kunna ta en fika tro=/

 Nej snart dax för melodifestivalen o massa med gott=))

Trevlig kväll..♥

Kommentarer
Postat av: nette

hej! hoppas ni hade kul idag......klart vi ska ses nån dag d måste vi!! trivs så bra i erat sällskap =)

vi får bestämma nån dag...jag har bvc på tors annars inget planerat. kram

2009-02-28 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0