Babysim

Ja idag har jag varit o badat med F. Tror inte jag ska fortsätta gå på simmet me henne...
Nu kan man allt det man ska kunna o hon älskar vatten. Så jag känner att då kan jag istället åka till bromölla och bada 1-2 gånger i veckan med henne när V e på dagis sen kan han följa med  en dag..

Jag vill inte ha alla dagar uppbokade o det har man just nu känner jag..Trist..
Då kan jag bada när jag vill istället och vilken tid jag vill..
Så jag får se hur jag gör..
Kan ändå inte nästa tisdag för då e det först fotografen kl 10 sen läkaren för F kl 14. Så det hinns inte med något sim då..

Imorgon kommer M ner på en fika och kanske E me..Kul=)

Sen måste jag ta itu med tvätten här me en dag...Suck..
Torsdag blir det träning iaf. Ska försöka komma in så vi e där 11 redan. Skulle kankse kollat med J om hon hade velat följa med och hålla koll på F...

Nej nu ska jag kolla vidare här..
E jag saknar din blogg =). Dax att skriva lite tycker jag;)

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: sis s

Alla dagar uppbokade? Hur kan du va så upptagen när du e mammaledig?

2009-02-17 @ 21:02:53
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: sis s

Du är 2barnsmamma och din dotter är faktiskt bara 6 månader. Du kan inte hinna allt och du har faktiskt även en karl som kan tvätta/städa. Man får prioritera. Klart V's stunder i khamn e viktiga men ni kan ju åka alla 4 till simhallen och det finns väl mamma-barn-gympa?

2009-02-17 @ 21:12:59
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: sis s

Men va gör Henke då? Om du struntar i att städa så kan väl han göra de? Du e ju MAMMALEDIG, ingen husshållerska. Men boka en dag i veckan till att inte göra nåt, bara va hemma eller åka iväg och handla typ. Ingen fika med vänner, gör det dom andra dagarna.

2009-02-17 @ 21:19:44
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Syster M

Våra barn gick på "babysim" tills dom var 4 respektive 7 år och dom har aldrig behövt gå i simskola för att lära sig simma. Så tänk å det och omprioritera lite istället.

2009-02-18 @ 17:54:18
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0