Förkyld...

Jag har blivit så förkyld så det e ju så jobbigt... Näsan bara rinner o rinner..Suck..

Idag har F fått sin spruta och hon blev så ledsen=( Sen nu vill hon inte sova..Har lite feber så det e väl därför..Så hon ligger och snackar i sängen här;)

Har även besiktigat bilen idag och den gick igenom=) Bra bra

E och J har varit här ner en liten runda.Trevligt=) Får vi göra om snart igen=).
E vill du ha vagnen så håller jag den till dig.För nu ikväll så ringde det en på den men han va så ful så han tyckte jag skulle gå ner i pris..Tror inte det va..har jag redan gjort hur mycket som helst.......

Jaha imorgon ska vi in o träna en runda och farmor ska ha F för första gången=) Går säkert jätte bra..

Nej  nu sak jag krypa i säng...

*TaTa*♥

Kommentarer
Postat av: Syster M

Jag har oxå blivit förkyld nu. I har varit hemma måndag till onsdag pga feber och förkylning, men idag fick hon gå iväg. Hoppas mitt är snabbt överstökat.

Kram!!

2009-02-05 @ 07:45:49
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0