Fotografen...

Ja idag har vi varit hos fotografen med F=) Hon va så duktig så o va glad på bilderna..
Bara längtar tills jag får bilderna..

Ska ha en tid sen till att ta syskon kort på F o V. Sen bara på V=)

Idag har jag även varit hos E på lite fika o en prat stund=) Alltid lika trevligt. Vi har även varit inne o solat en runda ikväll.. Skönt..

Har varit o vägt F me idag. 7080 och 68 lång=)
Så nu förstår jag varför hennes kläder i 68 nästan inte passar henne.. Hon har tagit ett riktigt hopp.. Får nästan köpa kläder i st 74 känns det som..

Nej nu ska jag se om jag kan hitta lite bilder som jag kan skicka till E så jag kan få lite underlägg=).Tack=))

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0