Fredag

                                                                     Min bror och syster va faddrar=)







Jaha då va det fredag igen..Vad veckorna ska springa iväg då..
Snart dax att börja jobba med känns det som=/

Idag hoppade vi k-hamn.. Jag orkade inte köra sen så vakna V förkyld och hosta.. Så lite dumt att åka dit o smitta ner dom..

F sov nästan hela natten iaf. Så det hjälpte nog med alvedonen hon fick igår..
Hon och jag tog en runda idag i den nya vagnen=) Hon sov en liten stund då..
Men senare under dagen så la jag henne i sin säng och då sov hon i 2 timmar och det gör hon aldrig annars.. Så jag fick väcka henne vid halv 5..
Så ni ligger hon åter i sängen och snackar lite;)

V har varit och lekt med en kompis idag, och det tyckte han va kul=) Skönt.. Imorgon ska han på kalas maskerad=)
Då ska han använda kläderna han fick av er SisM=)

H sa att han ville hitta på något roligt i kväll.. Men han visste inte vad.. Så det blir att sitta hemma ikväll me..
Men visst e det trist att sitta hemma varje fredag kväll..
Vad sak man hitta på liksom..?Jag har ingen fantasi alls...

Men men det blir iaf Let`s dance=)
Får se om jag öppnar min vinare och tar ett glas..Hade varit gott;)

E jag tänkte ang torsdag om du skulle följa med till gymet. Du kan ju ha med dig D för du ska ju bara prata med tränaren och bestämma saker med honom.. Så du kan ju se hur du gör=)

Nehe nu har hon spottat ut nappen igen, får även gå ner och hämta hennes gose nalle..

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0