Hej hallo

Då va denna måndagen snart slut..
Har varit i k-hamn idag o det gick bra. Vi gick till en lekplats så V fick leka lite=)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har byttat från mina julgariner till vanliga gardiner i ett av fönstret i tv rummet där nere. va på tiden=)
Får ta det andra fönstret imorgon hade jag tänkt. Hade behövt putsa dom me men jag får se;)

Hoppas på att det e lika fint väder imorgon som det va idag för då blir det en liten promenad..
Och så ska jag kanske ta en fika med E=) Hade varit trevligt..

Jag har hittat den sängen jag vill ha till F när det e dax att byta från spjälsängen.. För V vill inte lämna ifrån sig sin säng redan då=/ Så det får bli att köpa en egen till henne..
                                                                                                          










Nehe nu ska jag kolla lite tv innan det e dax att so
va här..         


Bye Bye                  
                         

Kommentarer
Postat av: sis s

Fin säng! Var har ni hittat den?

2009-02-09 @ 22:07:58
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Syster M

Med tanke på att hon kan ligga i spjälsäng tills hon blir 2 år så är ju nästan V stor nog att att få en större säng då ju. Eller hur! L

2009-02-10 @ 07:09:28
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: sis s

snacka skit :P Jag e faktiskt till o med förkyld och eftersom jag aldrig varit gravid tidigare så har jag inget att jämföra med... Vänta tills nästa unge, då får vi se hur mycke jag gnäller ;)

2009-02-11 @ 18:27:09
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0