Hej hallo

Idag har man varit duktig o varit inne o tränat en runda..Så skönt så=)
Ska snart in o sola en runda me, sen får det vara uppehåll framtills tisdag/onsdag iaf..

Imorgon bär det av till k-hamn en runda. Sen i helgen får jag se vad jag ska hitta på..
H ska på poker kväll på lördag redan vid hav 3. så jag får se vad jag gör..Funderar kanske på att köra ner till Sösdala.
Vad säger du sisS e ni hemma o mamma o pappa me på lördag?

Sen på söndag så e det dax för kläd party=) Kul

Fick tag i D me idag..Hon har varit så upptagen så hon har inte ens kunnat svara i luren...Hmmm...
Glöm inte mig på söndag bara=)
Kommer att ringa o påminna henne många gånger=)

Annras har det varit lugnt här...
Händer inte så mycket nu för tiden så då har man inte roligt att skriva heller..
Så idag blev det ännu mer oitressant läsning;)

Ha det bra vänner mina...
Puss puss   ♥

Kommentarer
Postat av: sis s

Jadå, jag är hemma hela lördagen :) kom ni, ta med pulka :)

kram

2009-02-19 @ 20:44:45
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0