Hej hallo

Jag körde ner och hämtade vagnen idag istället=) Den e ju så fin=)                                                                                                           
Sen va jag inom D en runda med och hämtade gåstolen=)                      

Så nu sak F sitta i den hade jag tänkt...

         
                                                                                       




Träffade mor min och bror me i Hässleholm så jag fick madrassen till V säng. Bra..

Imorgon ska den lilla hönan ha sin andra spruta=( Blir till at ge henne alvedon innan så hon inte blir så seg som sist..
Sen blir det till att besiktiga bilen.Får väl se hur det går..Bra hoppas jag=)

Sen på kvällen kommer E och J ner e det tänkt så det hoppas vi=)


Vännen min jag hoppas att allt löser sig till det bästa till slut..Men jag tyckte inte alls detta va kul som jag läste=(..
Tänker på er båda två...


Nej nu får det vara bra för idag...

Bye bye♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0