Helgen slut...

Ja då va denna helgen slut. Vet inte vad dagarna tar vägen...
Imorgon e det k-hamn igen som gäller.

Sen tisdag e det simmet, onsdag bvc och bilprovningen, torsdag träna och ner o hämta vagnen=) sen fredag k-hamn igen.. Suck.. Lika mycket denna veckan... Suck...

Hittat på idag då? har tagit hand om min tvätt o lagt in det i gaderborna och allt det där som här till tvätten.

Pratat lite med SisA ang deras dag igår=)

Känner att jag har inte så mycket att skriva här idag..

Jag har kommit in i denna jobbiga prioden som man har 1gång i månaden, men som jag typ har konstant (känns det som).....
Har iaf beställt en tid nu så nu får dom kolla upp så allt e som det ska igen......


Nej nu ska jag gå o ta mig lite äppelpaj.

Ha en bra kväll mina vänner..

M jag tänker på dig vännen :-*


*Ta ta*  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0