Herregud...

Alltså vad för låtar e det som dom tar med i melodifestivaeln....?
carolin af ugglas borde ju inte ta upp en plats.. Suck....
Kan inte förstå hur hon kunde gå vidare o inte Marie...
Men men fick iaf med 2 som jag tyckte va rätt så bra iaf...

Va bara tvungen att skriva av mig ang det...

Nu blir det till att kolla en film..Får se hur länge jag kan hålla mig vaken=)
Fick faktiskt sovmorgon i dag ju.. F vakna inte förens vid 9..Skönt va det=)

Så natti natti♥







                                                

Kommentarer
Postat av: Syster M

Alltså, Carolin af Ugglas var ju en av dom bästa i startfältet. Fattar inte att Nina inte fick Emilias plats istället. Men shit vilken röra det blir med den nya röstningen.

2009-02-08 @ 15:58:44
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: Linda=)

Jag visste att du skulle gilla uggla=) jag sa ändå det igår till henke=)

2009-02-08 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0