Jätte förkyld=(

Ja jag har blivit jätte förkyld=) Inte kul alls. Och fryser som bara den...*Gnäll gnäll*

Har iaf varit inne o tränat en liten runda idag..Tog det lugnt..
F va hos farmor under tiden, och hon hade nästan skrikit hela tiden=( Och hon har fortsatt här hemma med det me=(

Tror hon har magknip för det ser så ut..Jag har försökt med allt.. Nu fick hon en alvedon iaf så nu har hon somnat..
Hoppas det blir en bättre natt i natt..
Behöver sova känner jag...

Imorgon så e det dax för k-hamn igen iaf.9.30-12...

Blev av med en av vagnarna idag=) Så på söndag ska V få köpa sig ett nytt spel till nintendo DS..
Det va ju hans vagn så då blev det hans pengar me..

Så nu e det bara den andra vagnen kvar..Får väl se om jag lyckas bli av med den...

Nej nu ska jag lägga mig på soffan en stund sen blir det sängen tidigt idag..

E jag vill läsa lite blogg=) Så skriv nu=)
Ang nästa torsdag, då är han tränaren me där inne från 12 o framåt så då hade det varit bra om du hade följt med in då. Så vi kan börja träna ihop=))


Ha det bra vänner mina

Bye bye  ♥



                                                           Mina två hjärtan
                             

                                                            

Kommentarer
Postat av: Sis S

Ha ha, har han redan tröttnat på Super mario? Men va snällt att han fick pengarna :D

2009-02-05 @ 21:59:23
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Sis S

ha ha, ok. ta me spelet nästa gång så ska jag hjälpa er, har kommit till värld 8 ;) det finns bilarfilmen-spel, de gillar han kanske? Jaja, de finns guitar hero oxå å de gillar han definitivt! :)

2009-02-06 @ 11:51:36
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0