Snö och snö

Japp här har det kommit mycket snö.. Vakna vid 4 imorse o titta ut och bara tänkte...Det blir inte k-hamn för min del, så jag ringde och avboka det..

Så istället körde jag och H in till stan.Han skulle fixa något till mig tills lördag;)
Annars idag har var varit ute i snön med V och F=) men F ville inte vara ute så länge..


                                               

(Jag lägger upp dom andra bilderna på en egen sida..)

Annars då...?
Igår va E här nere på en fika=) Alltid lika tevligt=) Sen så körde vi till markisen en runda och kolla läget..

Det e tänkt att jag ska till Ullared på fredag om det inte snöar..Så det hoppas vi på att det inte gör=) Annras får vi ta det en dag nästa vecka kanske=)

Jaha tränings dax imorgon då..Skönt..Det e den enda dagen man ser fram imot på hela veckan=)

Sen till helgen så får vi se vad som händer..Hoppas på att va kanske kan träffa A o J med barnen...Va länge sen nu...

Nehe nu ska jag se om E e inne på msn så jag kan prata lite med henne innan jag ska in i duchen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0