Stora staden...=)

Har tränat lite idag me. Skönt va det... Va inne själv med F för H hade annat att göra idag.. Men det gick det me.. Hon satt mest o skrattade åt mig=))

Annras så har jag inte gjort för mycket idag.. Torkat rent spis fläkten o dickat det.. Äckligt...
Ska ta tag i ugnen snart igen så jag kan torka på siderna nu me när jag vet att jag kan ta bort gallret där me=)..

Imorgon ska jag in till k-stad med F och ta lite prover på henne o lämna matdagboken. Sen ska jag träffa E där inne så ska vi gå o äta lite sen shoppa=) Måste köpa halksockar til F...Så hon kan få fäste när hon sitter i gåstolen..

Sen på fredag ska jag hämta kusin F. Hon ska sova här uppe tills söndag. Så på lördag så blir det Andys lekland=)

Nej nu sak jag hoppa in i duschen en runda..
Trevlig kväll...

Pöss pöss♥

Kommentarer
Postat av: Sis M

Vi har inte berättat för F att det blir Andys lekland på lördag. Tänkte hon kunde få det som en liten överraskning. hihi

2009-02-25 @ 19:44:59
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0