Tillbax=)

Här har jag missat att skriva i 2 dagar..Oj oj=)

Vad har hänt så?

Ifredags så orkade jag bara inte sitta här, och hade inget att skriva heller ..
Sen igår körde jag ner till mamma o pappa en runda.
Vi åkte pulka o hade trevligt.          

Jobbigt att gå upp för den långa backen=)


Sen kom sis A.
Dom kom hem från Ungern igår så dom kom till mamma o visa korten o berätta hur dom hade haft det.Trevligt..

Sen vid 21.00 skulle jag köra hem i snövädret=(.. Körde en bit o bara tänkte...Nej vad gör jag...
Kan ju inte köra i detta vädret med 2 barn ibelen. Så jag vände igen så vi sov hos mamma istället...

Sen idag har jag haft Gangstar party=). Trevligt. Köpte lite kläder till V och F..

Idag när jag körde hem så började det lysa 2 lampor i min bil..Suck...
Först bromslampan.Dax o kolla bromsaren...
Konstigt va ju o besiktiga bilen för ca 2 veckorsen o då borde dom väl ha set om dom va slitna...Hmmmm..

Sen oljelampan.. Det blir fjärde gången på 6månader som jag häller på olja på denna jäkla bilen...SUCK!!!! Nu ska jag in o ha en tid imorgon så dom kan kolla så det inte är något fel..Dom brukar säga att det kan vara så. men nej det ska inte vara så... Bilen har gått 7000 mil så den borde vara inkörd nu kan jag ju tycka...
E det inget fel så får jag ta mig en funderare på att sälja den o köpa en annan bil.. DEt kostar en del den här oljan me ju...
Nej får ta tag i detta imorgon innan vi ska till k-hamn...

Nej nu ska jag ta o gå ner o dricka lite sen så väntar soffan...

Kommer in lite bilder från helgen på ett nytt inlägg snart..

E vi kanske skulle solat en runda imorgon kväll=) Eller vad tycker du?

Bye Bye♥


Kommentarer
Postat av: ellinethe

javisst d kan vi göra =)

2009-02-22 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0