Trevlig dag...

Ja det har varit en trevlig dag inne i k-stad tillsammans med E=) Får vi göra om fler gånger..

Har handlat lite till barnen=)  En jätte fin bad dräckt till F=)
                        
Visst e den fin=))


Sen köpte jag ett par spindelmannen badbyxor till V


                      
Häftiga=)

Sen så blev det lite halksockar till F och en jätte fin filt=)
Köpte en sak till till en person men det ska bli en  överraskning=)) Hihi


Fick föresten mitt halsbands smycke igår från hjärtat mitt=) Det är så fint med barnens namn på=)

Nej nu ska jag kolla tv..

Blir kalas imorgon hos E=) Kul.
Sen hämta F hos mamma..

Bye bye♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för idag!! va trevligt vi har haft...d måste vi verkligen göra om! massa kramar till en riktig vän =)

2009-02-26 @ 22:13:05
Postat av: sis s

och bild på halsbandet? eller du har med det imororn så man får kolla på de? :)

2009-02-26 @ 23:01:42
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0