Äntligen helg=)

Det blev inget skrivet här igår.
Så jag får skriva några rader idag ist=)

Idag har va varit inne o tränat igen.. Så skönt det är när man känner att det gör nytta....
Får se om man kan gå imorgon;)

Igår va jag i k-stad o köpte bågen till tripp trapp stolen och en dyna till den.. Sen beställde jag en åkpåse me.Jätte fin=)

Funderar på om jag ska testa och sätta ut min vagn på blocket och se om någon nappar på den.. Skulle ju vilja ha en annan vagn nu=(
Ångrar mig lite på det köpet med denna vagnen...Beror nog på färgen..
Vad tycker du SisS=)?
Ska jag testa?

Imorgon ska vi in till Andys lekland en runda tänkte vi, så V får leka av sig lite=)

Sen på måndag ska jag till E på klädparty=) Kul...

Ikväll blir det let´s dance=) Synd bara att Magdalena Graaf inte är med längre=( Gillade ju henne...
Får hålla på Laila nu ist då=)


Ha en underbar kväll mina vänner...

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sis S

Ingen dum idé, men du förlorar nog lite. Sätt ut den andra oxå ;)

2009-01-30 @ 20:29:03
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0