Bada

Jaha det blev inget skrivet här igår..
Orkade bara inte.
Va hos vet med Chili o friröntga o ögonlyste honom o allt såg bra ut.. Skönt det..

Idag ska vi in på babysim=)
F bara älskar att bada..
 
                                                        



Senare ikväll blir det åka hem till E och J.Ska bli kul o få se deras hus=)

Sen imorgon blir det babycafet, sen till stan o fixa det med M sen in där senare igen för att klippa V.
Så man har fullt upp hela denna vecka känner jag.Suck..

Det e sista dagen för att osa ang V kalas på lördag så jag hoppas folket hör av sig så jag vet vad jag ska handla hem...
Har presic beställt tårta iaf tills söndag. Tror det blev samma som vi hade till dopet o den va ju så god=)    

                                                              
                        


Nej nu ska jag ner o packa badväskan o klä på mig o lite så där..

Så ha det bra mina vänner..

Puss puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0