Bloggägare=)

Jaha då ska jag försöka mig på att skiva blogg=)
E ju så många som håller på med sånt här o jag e inne o läser så mångas..
Så nu e det min tur att börja så man kan läsa min me=)

Jaha då va det fredag o jag har haft besök av en mycket trevlig tjej idag Ellinethe.
Har bara pratat med henne här på nätet så nu tog vi o träffades på riktigt=) Va jätte trevligt.
Ska upp till dom en runda på söndag. Ska bli kul att träffa hennes andra halva me så man lär känna han me lite..


Nej nu ska jag försöka få V i säng F sover redan i sitt eget rum=) .

Sen blir det till att plocka fram lite gott o ta fram vinet jag köpte idag o killa let´s dance=))

Så detta får bli allt för idag..

Ha en trevlig kväll..


TaTa
                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Syrran M

Måste bara säga att jag har världens sötaste syskonbarn.

2009-01-17 @ 14:57:07
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0