Hej Hej=)

Jaha då va det onsdag kväll och man har haft fullt upp idag me känner jag..Känns som om jag trillar ihopa snart...Suck
Måste börja o ta det lugnt och sluta planera in så mycket...

Idag har jag iaf varit på babycafe i Mjällby och träffat M och E. Mycket trevliga vänner=)

Sen efter det åkte jag och hämta henke så begav vi oss in till stan och köpte tränings kläder=) Och skor=)
Henke köpte dom här bra skorna MBT som ska vara bra för dom som har svaga ryggar o lite dåligt med balansen och lite så där.
Han gick skit bra på en gång=) han lyfter fötterna nu för han kan inte gå på tår längre för då trillar han.
Och han blev rak som en pinne i ryggen=)) Så det kan bara bli bättre..
Han hade haft dom på sig i 10 min o han redan sån himmla träningsvärk i nacken och benen. Tyder på att han behöver träna upp nacken me då alltså¨...

Sen fixa jag födelsedagspresent till kusin F som fyller 7 på måndag. Så då bär det av ner till Benarp (Helsingborg)..
Blev en mycket fin present=)

Sen har V varit o klippt sig me idag och fick lite färg i håret=)          


                                                                                                  

Sen så bar det av på kalas efter att man hade ätit middag, och nu e man hemma helt slut....
Blir till att läga sig på soffan och titta på tv sen lägga sig i tid..


Så nu ska jag kolla färdigt o läsa lite bloggar innan det blir soffan=)

Bye bye♥

Kommentarer
Postat av: Sis S

Jag fick ge 380kr plus frakt:) så nu e den fixad:) blir ikea på tisdag och kolla läget;)

2009-01-21 @ 22:35:22
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Augustikid

Namn Smycken - www.augustikid.se

2009-01-21 @ 22:40:11
URL: http://augustikid.se
Postat av: Syster M

HALLÅ!!!!! Hon blir faktist 8 år!!!

2009-01-22 @ 08:06:07
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0