Kräksjuka

Japp det har vi haft här hemma=( Så jobbigt..
Började med V natten till tisdagen sen åkte jag me på det på morgonen.
Så det blev inget besök av E den dagen... Får hitta en ny dag som vi kan träffas.

Jaha vad har hönt annars då sen söndags kväll...?
Vi va ju nere hos SisM i måndags på 8 års kalas. Trevligt.
Sen körde vi inom mamma o pappa på vägen hem och sa hej där me..

Sen igår då ja så låg jag och V på soffan hela dagen och spela nintendo DS=) Kul kul=))

Idag har jag tvättat undan lite kräk saker som det blev igår. Men man känner sig inte riktigt hundra ännu..
F skulle ha haft sin spruta idag men det fick vi hoppa och tar det nästa vecka istället..

Sen imorgon skulle jag åkt till vet med chili igen men det hoppar vi me tills nästa vecka..

Nej nu ska jag hoppa in i duchen tänkte jag innan tven börjar=9

Ha en fortsatt bra kväll..


Bye bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0