Lördag

Jaha idag har min SisA gift sig=)) Kul..
Nu e det bara jag och min bror kvar=)
Får väl se när jag slår till om jag gör det;)

Hon bjöd ner oss där idag men jag ville inte köra så långt. Men hade hon bara sagt vad det handlade om så hade jag ju gjort det=)
Men men får komma ner en annan dag..

Idag har vi varit på Andys med V och lekt lite=). Han gillar det stället..

Jag har hittat en vagn jag ska ha=) Den e så fin..


                                                                                    
         

Ska ner och hämta den på torsdag e det tänkt=)
Så nu ska jag sätta ut min andra på blocket=)


Nehe ikväll blir det körslaget..Så nu blir det till att kolla vidare så jag inte missar det..

Ha det bra  och GRATTIS A och S ♥


*TaTa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0