Tillbax=)

Ja då va man hemma...
Har då varit o badat o varit hos E och J=)
Va jätte trevligt, och vilket fint hus ni har=) Man tycker alltid att andras hus e finare en sitt eget.
Skulle jag ha byggt hus idag så hade man byggt på ett helt annat vis.
Men det blir nog inte fler husbyggen i mitt liv
.

Jaha imorgon bär det då av till babycafe=) Trevligt. Träffa M och då E igen =)

Sen torsdag så börjas det med träningen här=)) Gött ska det bli..

Jag sa ju tidigare att det va sista dagen att osa ang kalaset på lördag.. Det är 6 stycken av 15 som har hört av sig..Suck... Hade varit bra och veta om det kommer fler så man kan handla hem allt...
Men men...

Nej nu plinga det i min lur får gå ner o kolla vem det va=)

Så ha en trevlig kväll mina kära vänner...

Bye bye♥             

                                                                           



Kommentarer
Postat av: Syster M

Annars får du göra som jag och ringa upp dom själv och fråga. För de e hopplöst att inte veta.

2009-01-21 @ 07:57:06
URL: http://familjenmathiesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0