Torsdag..

Oj sorry att jag skrev 7 år sisM=) Då får jag köpa ett nytt kort me;)
Man kan inte hålla reda på vad alla barnen fyller=) Räcker med mina egna=)

Jaha vad har hänt här idag då?

Jag har gjort mig en kladdkaka som jag hade tänkt smaka snart o se om den går att äta;)

Sen så har det blivit lite städning idag o lite så där..
Har snart fått in alla svar ang kalaset på lördag.Bara 3 per som fattas nu så jag får ringa imorgon väl...

Ska till K-hamn imorgon 9-12, sen blir det hem o handla till kalaset och middagen på söndag.
Sen kommer M och H senare på kvällen så då får det bli en familjepizza=) Gottit..

Nej idag blir det inte så mycjet skrivet känner mig lite trött ihuvudet efter att ha varit inne på gymmet o fått se alla sakerna o så där..

Så ha det bra mina vänner..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sis S

Japp, ikea i malmö :) ska kolla efter sånt där, köper täcke på jysk tänkte jag. Men lite extra påslakan skadar ju inte ;)

2009-01-22 @ 22:32:57
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0