Trött...

Vad jag e trött efter denna dagen...
Va trevligt på kalaset..

Har kollat körslaget o nu ska vi sätta på en film.
Får väl se hur länge jag lyckas hålla mig vaken=) Somnar ju liksom alltid ju..

Imorgon blir det att fixa lite med strycktvätten o tvätta upp resten som ligger där ute.
Sen på kvällen ska vi då upp till E och J. Trevligt ska det bli=)

SisS jag vill att du messar mig alla hjärtljuden så jag får se vad dom hatr legat på, så ska jag gemföra med V och F=)

Nej nu ska jag hoppa i pyjamasen sen lägga mig på soffan o kolla film..

Sov gott mina vänner..

Bye Bye♥         


                                                             




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0