Bilder

Före...

Efter 

Visst har det blivit jätte fint=)
H sa att jag skulle byta yrke;)

Jag blev riktigt näjd med detta rummet me..
Nästa projekt blir vårt sov rum, men det får vänta.iaf till nästa år...
Måste först komma på en färg jag vill ha där...

Jaha det börjar närma sig till lördag=))
Har varit inne o handlat drickan idag...=)
Madde fram med knäskydden;)

Anna ringde precis o sa att hon kunde tyvärr inte komma=( Tyckte jag e jätte synd..Men hon o jag frå ta en kväll själva=)

Nehe om man kanske skulle plocka undan lite här uppe me..Ser ut som F*N....

Så ah en trevlig kväll mina vänner...
Puss puss♥

GRATTIS KARRO PÅ DIN 30 ÅRSDAG=)
(Tror du läser här så=)  )

Kommentarer
Postat av: sis S

Jättefint!! :)

Riktigt tösarum :-P

2009-07-30 @ 21:52:38
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Madde

Va fint det blev =)

2009-07-31 @ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0