.....

Hade inget att skriva som rubrik idag..

Jaha hänt då sen sist? Hjälpt sisS att flytta....
Varit på hörby marknad med sisS, efer det körde vi hem till henne så hjälpe jag henne komma lite mer i ordning.
Vi flyttade in Vincent i eget rum=) Och det har gått jätte bra säger hon=)

Jaha mer då? Nej har nog inte hänt så jätte mycket här..

På tisdag kommer iaf mamma o pappa upp, Ska kolla fotboll sen följer V med dom hem tills söndag..
Så under dom dagarna har jag tänkt att jag ska måla om på hans rum=)

Han vill ha det blått på en vägg.. Denna färgen har han valt ut själv..
http://www.alcro.se/kulorer/color.aspx?textcolor=000000&backcolor=1BBAC7&name=Mentol&img=mentol.jpg.
Sen tänkte jag sätt någon vit färg på dom andra väggarna o vitlasera taget.. Tror det kan bli riktigt fint=)..

Fundrerar på om man ska göra något på F rum..Hitta en jätte fin färg till en av hennes väggar me...
Men den gick inte att lägga in här...
Men om ni kollar på Alco färg så heter den Vildros..

Men vi börjar iaf med V rum=)

Nehe om man skulle gå o lägga sig.. H e inte hemma=( Han är i Falkenberg o kollar mjällby... Kommer hem i natt...

Ha det bra mina vänner..
Natti natti..
Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: SisS

Jättefina färger! :)

2009-07-06 @ 21:13:16
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: sis s

http://www.alcro.se/adjunior.aspx



har du visat han dessa färgerna??

2009-07-06 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0