Ger upp...

Har försökt natta F i 1h nu o nu ger jag upp....
Nu får hon tyvärr ligga i skrika.
Hon e så trött så hon orkar knappt ha ögonen öppna men hon ska bara inte somna.. Hon va lika dan i går kväll vid halv 12 när hon vakna, hon skulle inte somna igen..
Hon kröp runder i sängen o höll på.. Jag la mig på golvet o somnade så hon somnade me någon gång ..För jag vakan sen vid halb 2 o då sov hon..
Nu har hon blivit tyst..Va inte ledsen så länge 5 min..

När ska hon börja kunna somna själv igen tro...?
Det e ju bara med mig me som hon e så tjapig..Kommer H in så somnar hon nästan på en gång..
Gissa om man blir knäckt då... Varför ska jag 2 barn som bara "tjapar" med mig...?

Nej nu ska jag gå o ta mig en skål med ostbågar=) o kolla någon film..
Sitter hemma själv, H e på pokerkväll. Trist.....

Imorogn ska jag hämta hem min älskade stora kille♥ Saknat han..
Han ska få en överraskning nästa vecka när vi ska köra till Vimmerby=)
Han vet ingenting o ska få veta det när vi e framme=)
Hoppas han blir glad för sitt rum me o sängen=/..
Jag ska sova hos han imorogn kväll så han förstår varför han fick en så stor säng=)

Puss puss..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0