Jaha...

Ja då har vi varit i Vimmerby, o juag hade tyvärr ingen möjlighet att skriva första kvällen. Sen så har jag faktiskt glömt det sen..

Men iaf.. V blev jätte glad.. Så när vi kom fram så gick vi in på ALV en runda.
Sen hela torsdagen va vi oxå inne..
Det va riktigt kul..
(Kommer bilder senare när jag har lagt in dom på datorn)

I söndags va vi nere i sösdala hos sisS.Trevligt=) Träffa även sisM=)

Igår va jag o köpte F första skor=) Blev ett par lära gå kavat=) Jätte fina
Sen körde vi inom Markisen=)
Alltså herregud med leksaker dom har där..Jag har typ aldrig kollat på det där..Men dit lär jag köra fler gånger iaf=)

Jag köpte en lära gå vagn till F=)
Ni skulle sett vilken fart honhade med den..
(försökte lägga upp vidioklipp men gick inte)

  
   =)


Hon gilla det jätte mycket=)

Vi har även rivit vårt bryghus här ute..Ska ju bli ett förråd där om någon månad..

Inte mycket kvar=)

Så det e lite på g här=)

I morgon ska jag in o hämta färg till F rum=). Tänkte måla om på hennes rum me nu när jag har tagit V..
Behöver lite ljus på hennes rum me.Tycker det e så mörkt där inne..

Jaha annars då..?
Ska på namngivningsfest på lördag..Det e sisS lille pojk V som ska få sitt namn=)
Ska bli trevligt..

Sen nästa helg så e det jag som ska ha lite party=))
Längtar....

Sen fyller ju min lilla höna me 1=/ Vad tiden går fort alltså...
jag hitta lite saker till henne igår som hon önskar sig=)

Sis M köper tror jag=)

Tältet vill hon ha=). (Finns på markislagret)

Hon önskar sig INGA kläder iaf.För det kan jag köpa själv..
Sen önskar hon sig en docka,har ingen..

Sen kommer jag säkert på mer sen när det närmar sig=)

Nehe nu ska jag kasta V i duschen..

Ha en trevlig kväll..
Puss puss♥


                                                      ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0