Målat...

Ja då va det färdig målat på F rum me=) Blev jätte fint.
Så nu önskar hon sig oxå en fin lampa helst en takspot med lite barn insperation =)

Kommer bilder imorgon när jag har möblerat..

Idag har jag suttit hos frissan i 3 timmar...
Plockade ut löshåret, färgade o klippte topparna.. Va skönt det känns ju med bara mitt riktiga hår=)
Inget som tar stopp när man drar fingrarna i det;) behöver inte ha det uppsatt i natt..Skönt=))

Blir inte mer sånt på mycket mycket länge kan jag säga..

Jag köpte mig en jätte snygg klänning me tills lördag HIHI=))
Så nu hoppas jag att vädret e bra. För har ju tänkt att vi ska sitta ute... Annras får vi väl i värsta fall sitta inne...
Imorgon ska det inhandlas dricka ,dricka o maten=)

I måndags så va jag jätte duktig tillsammans med V
vi bakade gröna maränger=) o små choklad kakor med färgat pärlsocker på och lite hjärtan=) Jätte gott blev det..

Sen igår gjorde jag en god middag=) Jag  gjorde en blanning med köttfärs,kokt ris, ägg, purjolök,krossade tomater, paprika krydda,oregano,salt  och peppar. Sen tog jag paprikor o skar av "hatten" o fyllde dom med denna blaningen..Det blev JÄTTE got om jag själv får säga det=)
O det tyckte mannen i mitt liv me;)

Tänkte göra pizza bullar på fredag..har aldrig gjort det.men alla säger att det e så gott.. Så jag får väl se=)

Nehe nu ska jag i säng..
Kommer en dag imorgon me...

Natti natti♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men OJ så flitig du e!! :)

Riktigt hemmafru ;)

2009-07-30 @ 00:18:49
Postat av: sis s

Men OJ så flitig du e!! :)

Riktigt hemmafru ;)

2009-07-30 @ 00:20:26
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0