Vimmerby...

Japp imorgon bär det av till Vimmerby=) Ska bli kul att gå på Astrid Lindgrens värld igen..
Ska bli himmla kul att se V reaktion;) Han vet ingenting o ska inget få veta förens vi e framme=)

Så jag har packat bilen utan att han har märkt det;)

Så jag kommer berätta imorgon vad han sa..

Nu har hans svullnad lagt sig helt på ögat..Han såg hemsk ut igår morse när han vakna.. Han har blivit biten av någon insekt, så han va så svullen på sidan av pannan i söndags sen igår hade det flyttat ner sig till ögat..
Så han har fått tavegyl nu i 2 dagar..Så jag tror det har gjort sitt...

Nehe nu ska jag försöka få V i säng..

Bye bye..

.
             
 

Kommentarer
Postat av: sis s

ha de nu så trevligt i vimmerby :)

Kör försiktigt! puss

2009-07-14 @ 22:30:01
URL: http://mrsdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0