Duktiga jag=)

Ja jag har blivit så duktig dom senaste två dagarna=)
Jag har gått ner till Paulina 2 dagar o vi har gått en runda ner hos henne..
Igår blev det 6.87 km och idag har det slutat på 9.25=)

Blev en runda nu ikväll me..Imorgon ska vi ner till skåner djurpark med Victor o sisS så då ska det me bli några km=)
Ska även hämta vagnen imorgon..LÄNGTAR!!!
Sen på fredag kommer Parro o då ska vi me gå en lång runda=)

Måste börja nu o röra på mig så jag kommer i den form som jag vill ha o som jag e van vid......
Så nu hoppas vi på fintväder länge, så man inte blir slö igen..

Nehe om man skulle isäng nu så man orkar upp imorgon..
Har blivit sovmorgon nu många dagar så jag måste försöka komma in i det rätta igen..
F har blivit så snäll så hon somnar om igen på morgonen om jag inte kommer in till henne så hon kan sova till 9 halv 10..
SKÖNT!!!

Lite lättare på kvällarna nu me. Jag lägger henne o berättar för henne att ni ska vi sova sängen, mamma går ut, mamma e här ute.Natti natti o en massa sånt.. Hon ställer sig upp isängen när jag går ut o typ små gnäller. Inget sånt som va innan för då va hon ju riktigt ledsen. Nu e det mer gnäll.

Men det tar ca 5 min sen så sover hon..
Ska jag sätta mig inne hos henne så tar det minst en halv timme innan hon sover, då ska hon göra en massa annat.. Så jag känner att det e mycket lättare att göra så här..Hon skriker sig inte till sömns, hon e inte arg.  Bara små gnällig just bara för att jag inte sitter bredvid.. men det går över sen så lägger hon sig ner o somnar..

Imorgon ska hon vara hos mormor själv för första gången=)
Hon ska få slippa o följa med till skånes djurpark.. Hon kommer bara att lida i denna värmen så..


Nej nu skriker sängen efter mig;)

Natti natti






Kommentarer
Postat av: sis s

Om hon lider i värmen, vad kommer då vincent göra i liggvagnen?? :O Tur där e mycke träd så man kan gå i skuggan :P

2009-06-24 @ 23:52:17
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisA

ojojoj - så duktig du e!!! kramkram

2009-06-26 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0