SFR och Öland..

Jaha då har det varit Rockfetival här o det va mycket trevligt.. Jag va ute på fredagen med bror o festa lite med han o några andra vänner=) va mycket trevligt..

Sen på söndagen åkte jag o SisS ner till SisA o shoppa lite. Blev lite kläder o ett par skor till mig=)

Sen i onsdags gav vi oss iväg mot Öland på lite semester=) Det har varit riktigt mysigt.
Vi gick på Ölands Djurpark i torsdags o kolla på alla djuren.Tyckte att det va mest en massa apor där=)

Sen i Fredags körde vi till Soliden o kolla slottet. Sen kolla vi Borgholms slott me..
Igår körde vi o titta på långe Erik. Men gick aldrig upp e den, för det va 135 trapp steg. hade nog inte orkat det med F på armen;) Och hade H kommit upp så hade han nog inte kommit ner igen. Så vi tittade bara utan på..

Så vi har hafr det jätte mysigt o en jätte fin villa vagn hade vi me..En sån skulle jag vilja ha stående någon stanns=)
Jätte bra camping me. Fanns stor lekplats för V o en jätte fin resturang med super god mat. Så dit kommer vi åka fler gånger..

Så nu e vi hemma 1 månad sen så bär det av till Vimmerby=) Ska bli jätte kul det me..

Men först kommer midsommar, o det ska firas här hemma med mina syskon ( inte bror som redan hade annat planerat, =(   )
Så vi hoppas på fint väder. Ska sätta upp ett partytält på altanen så vi sitter under tak iaf. Ska bli riktigt trevligt..
Så bror om ni ångrar er så e ni välkommna=) kan ju alltid komma upp på kvällen annars sen sova här=)

Imorgon ska jag in till k-stad med sisS. Tänkte kolla på en vagn.Sån med 3 hjul tänkte jag. Se vad dom ligger på i pris..
För jag måste börja ta tag i att gå ut o gå o då skulle jag vilja ha en lättare vagn som e bra att gå med.. Så vi får väl se..
På tisdag ska jag träffa Paulina en runda=) va längesen.
Sen på onsdag ska vi hem till Diana o träffas där=) Kul


Nehe nu ska jag fortsätta packa upp allt sen bädda rent i  sängen..

Ha en bra kväll..
Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: SisA

Pusspuss

längtar tills på fredag. hoppas nu att solen kikar fram då.....

2009-06-16 @ 15:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0