Badkar=)

Japp idag har vi varit o köpt ett badkar=) Ska bli så skönt när man kan lägga sig där o ta ett bad..
Det blir instalerat om 2 veckor..

Har varit o hämtat bilderna på F idag me=) Hon blev så bra den lilla hönan=)..
Så vi bokade en tid till den 24 mars så vi ska ta på V och sen ett famlijekort=)
Man måste ha lite kort på dom små, för dom växer alldeles för fort=(

Har även varit inne o tränat idag.Skönt.. Hade tänkt försöka få in så man kan göra det 2 dagar i veckan ist..
För jag ska ha en bikini på mig till somaren o då ska inte magen vara så som den är nu...Hmmm=)

Imorgon så blir det en riktig städ dag hade jag tänkt..Och blåser det inte så blir det en promenad me med barnen...

Sen på lördag så bär det av till Benarp på kalas=) Ska bli trevligt..

Nehe ska lägga V i sängen nu..
Ha en trevlig kväll..

*TaTa*

Kommentarer
Postat av: sis s

Badkar?? Vardå? Så skönt med ett sånt :)

2009-03-05 @ 23:43:23
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Sis M

Öhm... var ska ni ha det badkaret??

Jag hade också velat ha ett badkar i vårt nya badrum, men det praktiska fick gå före det mysiga. Denna gången iallafall. :)

Kramis, ses imorron då!!

2009-03-06 @ 07:54:51
URL: http://familjenmathiesen.se
Postat av: nette

hej vännen!! så du fick ditt badkar till sist hihi!! va bra! jag e fortfarande sjuk...d e dock bättre men man e trött, o nu har johan åkt dit igen !! d e inte klokt han hade ju det förra veckan o hade precis blivit bra. David e iallfall pigg =) näsan rinner men d e allt. Jag hör av mig när vi e friska igen....kram kram!

2009-03-06 @ 09:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0