Detta liv....

Vad jag e glad över mitt liv.. Har en underbar sambo o 2 underbara barn som jag älskar över allt annat...Ett fint hus.
Sen mina bästa syskon o mamma o pappa.. Och mina söta syskonbarn.
Kan det bli bättre....? Nej
Tänk om alla kunnat haft det lika bra....

Jag lägger inte min energi på massa onödigt skit.. Man kan ha det roligare...



                                                                  










Idag har jag umgåts lite med E.. Det va jätte trevligt=)) Får vi göra snart igen... Imorgon kanske;)
Har varit inne o solat en sväng me nu ikväll..Skönt...

Imorgon hade jag tänk ut en lång runda med F o Chili eftersom det inte blir någon träning imorgon heller..Så då tänkte jag gå den slingan som finns uppe vid berget,,Ska bli skönt..Hoppas bara att vädret tillåter det me...

Sen kommer vår soffa imorgon me..Tjihoooo=))
Tänkte att jag sak fråga sisS om vi inte kan åka till ikea typ nästa vecka igen..hade behövt handla hem lite ljus o lite små skålar...
Så vi får se vad hon säger=)

Nehe nu ska jag kolla vidare här sen dax för soffan...

Ha en trevlig kväll alla nyfikna läsare och alla mina vänner som så gärna får läsa♥



                                                                      

Kommentarer
Postat av: sis s

ikea...nästa vecka... hm, får se :/ ola och jag tänkte åka dit men vi får inte plats med nytt databord i bilen.... så vi kan ju åka tillsammans så kan du kanske få plats med det i din koffert ;)

2009-03-25 @ 21:32:54
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: SisM

Vad skönt att du mår så bra. Det är du så värd. Jag hoppas att alla mina underbara syskon mår lika bra som du.

Jag hoppas att ni tittar in på fika om ni ska till Ikea. Fast ni kommer ju hit nästa lördag. Och sen söndagen därpå förståss. Men jag vill ju träffa mina syskon och framförallt mina underbara syskonbarn så ofta som möjligt. hihi

2009-03-26 @ 08:44:21
URL: http://www.familjenmathiesen.se
Postat av: SisA

Puss till dej mig underbara lillasyster!!!! Härligt att höra att du mår så bra! Stoooor kram

2009-03-27 @ 11:53:30
Postat av: SiaA

Puss till dej MIN skulle det stå ju...

2009-03-27 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0