....

Jaha va några dagar sen sist nu..
Vad har hänt då...?

Va nere hos mamma o pappa i lördags..
Träffa sisS och bebis=)  och sis M med familj.Trevligt..

Va hemma hos E igår på lite frukost, trevligt=)
Sen i går kväll hade jag underklädesparty. Köpte mig en fin Bh med trosa=)

V åkte med mamma hem så jag ska hämta han imorgon..

Jag har hittat en massa hemsidor med fina saker som e så kul o kolla på.. Blir så sugen på att handla, men ska inte...
- www.masen.nu -        
Älskadebarn.se.
http://www.o-rasa.se/


Fick veta idag att det finns en som vill låna Chili för parning=) Kul
Så jag måste ringa vet imorgon så jag frå en tid till teskikeltest..

Spännande=)

Nehe, nu ska jag kolla vidare här sen dax för tv..

Bye bye♥

Kommentarer
Postat av: Sis A

puss & kram vi syns på lördag!!!

2009-04-02 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0