Fredag igen..

Då va det återigen fredag o let´s dance=)

Imorse kom H upp o sa.
Älskling du måste titta ut..

Och jag bara tänkte, vad har nu hänt..Ett träd som har trillat eller något...


     
Nej det hade kommit ett litet lamm=)

Så nu väntar vi på fler.Tror där e ett till imorgon iaf=)

Annars idag har jag städat tvättstugan..Gud med damm det samlas där...
men nu e där rent ett tag iaf=)

Imorgon e det dax för kalas i benarp.. Ska bli trevligt..
Vet bara inte vad jag ska ha på mig..Men det löser sig nog...

Nej nu ska jag in i duchen innan tv dax..

Tänkte lägga upp bilderna på F me som vi hämta...Så ni alla får se så bra hon blev=)


           
Lika glad hela tiden..Inte svår flörtad=)
Blir nog lite värre med V när det e dax för hans tur=/


Trevlig helg mina goa vänner=)
Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: sis

SÅÅÅÅ jädra fina bilder på Filippa!

2009-03-06 @ 22:39:55
URL: http://mrsdarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG !!!! Kolla den här bruden , hon tycker djurplågeri är okej!



http://knowles.blogg.se/2009/march/pals-so-what.html#comment

2009-03-06 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0